Office Media - Biuro Partner


Profesjonalny dostawca artykułów biurowych

System oferujący narzędzia kontroli wydatków.
Idealne rozwiązanie dla firm - zarządzanie użytkownikami, MPK, limity wydatków, akceptacja zamówień.

Jeśli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się


Zarejestruj się


Twój adres e-mail:
Twoje hasło:



Masz problemy z logowaniem? Zadzwoń: +48 602 637 640
https://b2b.officemedia.com.pl/wyszukiwanie/?filtruj=producent:Office+Products
https://b2b.officemedia.com.pl/wyszukiwanie/?filtruj=producent:NEXXT
https://b2b.officemedia.com.pl/etykiety-i-znaki/etykiety/etykiety-uniwersalne/#filtruj=producent:Emerson&s=1&j=1
https://b2b.officemedia.com.pl/wyszukiwanie/?szukaj=papier+do+ploter#filtruj=producent:Emerson&s=1&j=1
https://b2b.officemedia.com.pl/papier/rolki-do-drukarek/#filtruj=producent:Emerson&s=1&j=1
https://b2b.officemedia.com.pl/akcesoria-biurowe/stemple-datowniki-numeratory/akcesoria-do-pieczatek-i-stempli/

Rolka czyszcząca do ubrań Scotch Brite


Rolka czyszcząca do ubrań Scotch Brite
SCOTCH BRITE Kod produktu: X09335
Producent: SCOTCH BRITE

Cena: Zaloguj się




 

Kod
Jedn.
Cena
Ilość
szt.
* jednostka sprzedaży: 1szt.
* seria Scotch Brite™ to innowacyjne rozwiązania, które pomagają utrzymać każde pomieszczenie w czystości
* doskonale zbiera zabrudzenia, pyłki, włosy, kurz jak i sierść zwierząt, itp.
* idealna także do czyszczenia ubrań czy tapicerki
* posiadają wygodny, ergonomiczny uchwyt ułatwiający użycie
* specjalna perforacja pozwala na łatwe odrywanie zużytych warstw taśmy, a następny listek jest zawsze w 100% czysty
* warstwa zewnętrzna (osłona), dzięki specjalnemu klejowi, może być wielokrotnie odklejana od rolki jednocześnie chroniąc i nie niszcząc listków
* liczba listków: 56
* kolor czarny

  • Case pack: *1/12
  • Indeks producenta: XA004808052
  • Kod: X09335
  • Kod EAN: 021200496158
  • Kod 2: HSK0290
  • Waga: 0.1 kg
  • Rolka czyszcząca do ubrań Scotch Brite


Inne produkty z tej kategorii:

Inne produkty tego producenta:

Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili także: