Katalog produktów
- KALENDARZE 2025
- PAPIER
- TUSZE I TONERY
- ARTYKU£Y SPO¯YWCZE
- ARTYKU£Y CHEMICZNE, HIGIENICZNE, BHP
- PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA
- Archiwizacja
- Akcesoria biurowe
- Zeszyty i bloki
- ARTYKU£Y SZKOLNE
- PAKOWANIE I WYSY£KA
- WYPOSA¯ENIE BIURA I SALI KONFERENCYJNEJ
- Urz±dzenia biurowe
- Akcesoria komputerowe i mobilne
- Filtry prywatyzuj±ce
- Listwy zasilaj±ce, przed³u¿acze, kalbe
- No¶niki danych
- Klawiatury
- Myszki komputerowe
- ¦rodki czyszcz±ce
- Archiwizacja no¶ników danych
- Organizacja stanowiska pracy
- G³o¶niki
- S³uchawki
- Torby na laptopy
- Czytniki kart pamiêci
- Akcesoria do urz±dzeñ mobilnych
- Huby
- Panele prezentacyjne
- Ramiê do LCD/TFT
- Szuflady na klawiaturê
- Kamery
- Organizacja biura
- Nowe produkty
Ostatnio wyszukiwane
Ostatnio zamawianeOstatnio zamawiane produkty
Najczê¶ciej zamawianeNajczê¶ciej zamawiane produkty
Regulamin zakupów
I.Informacje ogólne
Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem okre¶la zasady sprzeda¿y w Sklepie internetowym (https://b2b.officemedia.com.pl) zwanym dalej "Sklepem". Z³o¿enie zamówienia w Sklepie lub mailowo jest równoznaczne z akceptacj± Regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te staj± siê obowi±zuj±ce od chwili opublikowania ich na stronach internetowych Sklepu.
W³a¶cicielem Sklepu jest:
Office Media-Biuro Partner Sp. z o.o.
ul. Towarowa 22
00-839 Warszawa
NIP: 527 24 77 167
II.Oferta
Przedmiotem sprzeda¿y s± produkty przedstawione w Sklepie w momencie sk³adania zamówienia.
Wszystkie produkty s± fabrycznie nowe, posiadaj± gwarancjê producenta.
Dok³adamy starañ, aby informacje zawarte na stronach Sklepu by³y aktualne i zgodne ze stanem faktycznym, jednak nie s± one gwarantowane w jakikolwiek sposób. Zamieszczone wizerunki maj± za zadanie przybli¿yæ wygl±d oferowanych produktów i mog± ró¿niæ siê w szczegó³ach od orygina³ów. Przeznaczenie produktów jest okre¶lone wy³±cznie w instrukcjach obs³ugi i zastosowania.
Zamieszczone na stronach Sklepu ceny s± jedynie zaproszeniem do sk³adania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi± oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego. Ceny mog± w ka¿dej chwili ulec zmianie (np. wskutek zmian kursów walut lub zmian cen producenta). Katalog produktów zamieszczony na stronach internetowych prosimy traktowaæ jako zaproszenie do negocjacji.
Ceny znajduj±cych siê w Sklepie artyku³ów s± podane w z³otych polskich i s± cenami netto. Podane ceny obowi±zuj± do wyczerpania stanów magazynowych i mog± ulec zmianie. Dla uzyskania wi±¿±cej oferty cenowej prosimy o kontakt z DOK (Dzia³ Obs³ugi Klienta).
III. Zamówienia i realizacja
Zamówienia na Towary dostêpne w Sklepie internetowym (https://b2b.officemedia.com.pl) s± sk³adane za po¶rednictwem formularza Zamówieñ, dostêpnego na stronie Sklepu. Z³o¿enie zamówienia za po¶rednictwem formularza Zamówieñ jest mo¿liwe przez ca³± dobê, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia z³o¿one w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty, niedziele i ¶wiêta bêd± przyjête do realizacji nie wcze¶niej ni¿ w nastêpnym dniu roboczym. Zamówienia z³o¿one do godz. 16:00 w dni robocze s± realizowane w nastêpnym dniu roboczym. Dostawa realizowana jest w nastêpnym dniu roboczym nastêpuj±cym po dniu z³o¿enia zamówienia dla zamówieñ z³o¿onych do godz. 16:00, dla zamówieñ w których w chwili z³o¿enia zamówienia dostêpne by³y wszystkie produkty na stanie o czym informuje status dostêpno¶ci widoczny przy produkcie oraz jego dostêpna ilo¶æ. Zamówienia sk³adane drog± e-mailow± przyjmowane s± do godz.15:00.
W przypadku niekompletnego zamówienia termin dostawy mo¿e wyd³u¿yæ siê.
Dostawy na terenie ca³ego kraju realizowane s± za po¶rednictwem renomowanych firm kurierskich:
Na terenie Warszawy:
(zazwyczaj 1 dzieñ roboczy)
Pozosta³e miasta:
(zazwyczaj 1-2 dni robocze)
Warunkiem koniecznym do rejestracji w Sklepie jest podanie prawdziwych informacji. W przypadku podania danych nieprawdziwych, konto po weryfikacji zostanie usuniête. Aby dokonaæ zakupów w naszym sklepie internetowym niezbêdny jest "login", który nadadz± Pañstwo podczas rejestracji w sklepie on-line. W przypadku problemów nasi pracownicy udziel± Pañstwu wszystkich niezbêdnych informacji i pomog± w rejestracji.
Warunkiem do realizacji zamówienia jest podanie NIP-u, pe³nych danych dostawy (adres wraz z podaniem kodu pocztowego), numeru telefonu oraz danych osoby zamawiaj±cej.
Z³o¿enie zamówienia powoduje wys³anie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta. Przes³ane zamówienie trafia do realizacji. Przyjêcie zamówienia nie oznacza, ¿e zostanie ono w pe³ni zrealizowane (np. brak towaru w magazynie i/lub u dostawcy, w magazynie producenta). Istnieje mo¿liwo¶æ czê¶ciowej realizacji zamówienia w przypadku gdy nie posiadamy na stanie wystarczaj±cej ilo¶ci produktu. W razie potrzeby konsultant kontaktuje siê z Klientem telefonicznie dzwoni±c na numer telefonu lub mailowo wysy³aj±c wiadomo¶æ na wskazany adres e-mail, podany przy rejestracji konta.
Gdy zamówione produkty s± ju¿ skompletowane i utworzony list przewozowy do dostawy, wystawiana jest faktura VAT i wysy³ana kolejnego dnia roboczego elektronicznie z adresu efaktury@officemedia.com.pl lub inaczej zgodnie z ustaleniami stron.
Minimalna warto¶æ zamówienia i/lub inne warunki ustalane s± indywidualnie.
Dok³adamy wszelkich starañ, aby ceny kszta³towa³y siê na jak najni¿szym poziomie. Ceny mog± ulegaæ zmianom, przy czym je¿eli nast±pi to w trakcie realizacji zamówienia, Klient zostanie o tym powiadomiony i bêdzie mu przys³ugiwaæ prawo anulowania zamówienia.
IV. Wysy³ka i koszty
Dostawy wiêkszo¶ci typowych przesy³ek o warto¶ci zamówienia netto powy¿ej 300 z³ i wadze standardowej do 30 kg (waga wszystkich zamówionych artyku³ów) realizowane s± na terenie ca³ego kraju bezp³atnie lub obowi±zuj± inne indywidualne ustawienia. Koszt dostawy przesy³ki o wadze standardowej do 30 kg to 13,99 z³ netto. Dop³ata logistyczna przy przekroczeniu wagi przesy³ki standardowej (30 kg) to 13,99 z³ netto za ka¿de kolejne 30 kg (waga przesy³ki standardowej i/lub wagi gabarytowej). Koszt i warunki przes³ania zamówienia o ni¿szej warto¶ci lub wy¿szej wadze, wadze gabarytowej, lub inne warunki mog± zostaæ ustalone indywidualnie. W przypadku gdy Klient odmówi³ przyjêcia przesy³ki, a nastêpnie przesy³ka wróci³a do magazynu w³a¶ciciela Sklepu, Zamawiaj±cy zostanie obci±¿ony, naliczonym przez przewo¼nika kosztem przesy³ki zwrotnej.
Sprzedaj±cy zastrzega sobie prawo do naliczania op³aty za podlegaj±ce zwrotowi palety, kontenery, skrzynki lub kratówki, które zosta³y zniszczone lub nie zosta³y zwrócone przez Kupuj±cego.
Sklep nie ponosi odpowiedzialno¶ci za opó¼nienia powsta³e w wyniku zaniedbañ firm kurierskich.
V. Formy p³atno¶ci
Dla Pañstwa wygody akceptujemy poni¿sze formy p³atno¶ci:
- przelewem bankowym na podstawie wystawionej faktury. (aby zachowaæ aktualny poziom cenowy prosimy o terminowe regulowanie zobowi±zañ).
- gotówk± przy odbiorze (p³atne kurierowi lub dostawcy).
- p³atno¶æ on-line.
VI. Reklamacje i zwroty
Wszystkie oferowane przez nas towary s± fabrycznie nowe i objête gwarancj± producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
Sklep nie bierze odpowiedzialno¶ci za szkody wynik³e z niew³a¶ciwego u¿ytkowania towarów. Odpowiedzialno¶æ za szkody wynikaj±ce z nieprawid³owego funkcjonowania urz±dzeñ, obs³ugiwanych zgodnie z instrukcj±, okre¶laj± warunki gwarancji producenta, importera b±d¼ dystrybutora towaru.
Je¿eli dostarczony towar bêdzie posiada³ wady, Klientowi przys³uguje prawo otrzymania tego towaru z usuniêt± wad± b±d¼ wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora b±d¼ importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym, poprzez e-mail (reklamacje@officemedia.com.pl) lub zg³oszenie przez formularz reklamacyjny, o odes³anie na nasz adres magazynu na w³asny koszt wadliwego produktu wraz z kserokopi± faktury i za³±czonym zg³oszeniem reklamacyjnym. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora b±d¼ importera zwrócimy koszty zakupu b±d¼ wymienimy towar na wolny od wad.
Reklamacji z powodu ró¿nic wynikaj±cych z wygl±du towaru na stronie internetowej, spowodowanych np.: ró¿nymi ustawieniami monitora nie uwzglêdnia siê.
Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 14 dni od ich wydania, zgodnie z Ustaw± z dnia 30 maja 2014 r. "O prawach konsumenta". Zwrot towaru odbywa siê wy³±cznie na koszt zwracaj±cego/nabywcy.
Warunkiem przyjêcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzglêdnieniem oryginalnego opakowania i za³±czonym zg³oszeniem zwrotowym. Zwrotowi nie podlegaj± koszty przygotowania, dostarczenia i wysy³ki.
W przypadku zwrotów produktów z grupy materia³ów eksploatacyjnych np. takich jak tusze, tonery, bêbny itp. musz± wróciæ do nas w terminie maksymalnie 7 dni.
W celu dokonania zwrotu nale¿y zalogowaæ siê na swoje indywidualne konto w Sklepie https://b2b.officemedia.com.pl, wej¶æ w zak³adkê reklamacje i zwroty, a nastêpnie przej¶æ przez zawart± tam procedurê lub wype³niæ FORMULARZ ZWROTU i postêpowaæ zgodnie z instrukcj±:
- wype³nij dok³adnie formularz zwrotu, a nastêpnie wy¶lij go na adres reklamacje@officemedia.com.pl z informacj±, ¿e odsy³aj± Pañstwo produkt/y
- wydrukuj go i koniecznie do³±cz go do zwracanej paczki wraz z kserokopi± dowodu zakupu
- zwracane towary nie mog± nosiæ ¶ladów u¿ywania, a towary wra¿liwe np. artyku³y spo¿ywcze, chemiczne lub tonery musz± wróciæ do sprzedawcy fabrycznie zapakowane
- zwróæ uwagê by zwracany towar zosta³ solidnie opakowany w sposób zapewniaj±cy brak uszkodzeñ w trakcie transportu
- wy¶lij produkt za potwierdzeniem odbioru gdy¿ zwrot nale¿no¶ci nastêpuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcê
- zwracane towary wraz z formularzem zwrotu i kserokopiê dowodu zakupu prosimy odes³aæ na adres:
Office Media-Biuro Partner Sp. z o.o.
ul. Dzia³kowa 115, hala I, brama 5 i 6
02-234 Warszawa
na paczce dopisek "ZWROT"
Po otrzymaniu przesy³ki wraz z za³±czonym formularzem zwrotu, pieni±dze zostan± zwrócone.
Nie przyjmujemy przesy³ek wys³anych do nas za pobraniem.
Towary "poza katalogowe, na specjalne zamówienie i niestandardowe" nie podlegaj± zwrotowi.
PROCEDURA REKLAMACYJNA PRODUKTÓW MARKI FELLOWES
Bêd±c bezpo¶rednim i autoryzowanym dystrybutorem produktów marki Fellowes maj± Pañstwo mo¿liwo¶æ dochodziæ gwarancji bezpo¶rednio u producenta Fellowes, co w znacz±cy sposób skraca proces reklamacji . W tym celu prosimy kontaktowaæ siê bezpo¶rednio z firm± Fellowes, która bêdzie prowadzi³a proces reklamacji.
Wszelkie niezbêdne informacje jak dokonaæ zg³oszenia reklamacyjnego znajd± Pañstwo pod poni¿szym linkiem.
PROCEDURA REKLAMACYJNA PRODUKTÓW MARKI DYMO
VII. Ochrona danych
Zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z pó¼niejszymi zmianami) informujemy, ¿e podane przez Klienta dane osobowe bêd± objête ochron± przed dostêpem osób nieuprawnionych.
Dane osobowe zbierane s± tylko na potrzeby Sklepu, do celów marketingowych i ewidencyjnych. Jednocze¶nie zapewniamy, ¿e maj± Pañstwo prawo wgl±du do swoich danych oraz ich poprawiania.
W ka¿dym momencie mo¿ecie Pañstwo za¿±daæ zaprzestania przetwarzania podanych danych osobowych. ¯±danie takie powinno byæ przes³ane listem poleconym na adres firmy lub z³o¿one osobi¶cie na pi¶mie.
Jednocze¶nie Sklep zapewnia, ze w ka¿dej chwili zostanie uwzglêdniona przekazana telefonicznie, poczt± elektroniczn±, osobi¶cie lub korespondencyjnie pro¶ba o skre¶lenie podanego adresu e-mail z listy Klientów.
VIII. Pozosta³e informacje
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje siê przepisy Kodeksu Cywilnego.
Sklep nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwe dzia³anie sieci, niedostarczenie przesy³ki przez firmê kuriersk± lub z przyczyn niezale¿nych Sklepu).
Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za zamówienia dokonywane przez osoby trzecie wykorzystuj±ce adres e-mail oraz has³o Klienta. Podstaw± jakichkolwiek roszczeñ stron wynikaj±cych z przepisów prawa jest dowód sprzeda¿y (faktura VAT) wystawiony przez sprzedaj±cego i dostarczony Klientowi wraz z zamówionymi artyku³ami.
Formularz Zwrot/Reklamacja (PDF)
Formularz Zwrot/Reklamacja (XLS)
Ostatnio zamawianeOstatnio zamawiane produkty
Najczê¶ciej zamawianeNajczê¶ciej zamawiane produkty